Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16141
Title: Педагогічна феноменологія в генезисі і розвитку теорії самодетермінації Дісі-Раяна
Other Titles: Педагогическая феноменология в генезисе и развитии теории самодетерминации Диси-Раяна
DECI–RYAN’S THEORY OF SELF-DETERMINATION AND EDUCATIONAL MOTIVATION
Authors: Тадеєва, Т. В.
Bibliographic description (Ukraine): Тадеєва Т. В. Педагогічна феноменологія в генезисі і розвитку теорії самодетермінації Дісі-Раяна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 4. C. 129–137.
Issue Date: 2012
Publisher: ТНПУ ім. В Гнатюка
Keywords: теорія самодетермінації
автономія
автономія
компетентність
зв’язки з оточенням
психологічне здоров’я
внутрішня мотивація
зовнішня мотивація
навчання
учіння
теория самодетерминации
автономия
компетентность
связь с окружением
психологическое здоровье
внутренняя мотивация
внешняя мотивация
обучение
учение
self-determination theory
autonomy
competence
relatedness
well-being
intrinsic motivation
extrinsic motivation
teaching
learning
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Аналізуються ключові педагогічні ідеї, лабораторні та польові експерименти, що послужили джерелом для виникнення та розвитку теорії самодетермінації сучасних американських психологів Е. Дісі та Р. Раяна. Розглядаються перспективні наслідки з цієї теорії для сучасної педагогічної практики та приклади їхнього втілення у різних країнах.
Анализируются ключевые педагогические идеи, лабораторные и полевые эксперименты, послужившие источником для возникновения и развития теории самодетерминации современных американских психологов Э. Диси и Р. Раяна. Рассматриваются перспективные следствия этой теории для современной педагогической практики и примеры их применения в различных странах.
The article analyses main pedagogical ideas, laboratory and field experiments, served as the source for the origin and development of the self-determination theory of modern American psychologists E. Deci and R. Ryan. The perspective consequences of this theory for the modern pedagogical practice and examples of their application in the various countries are also considered.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16141
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tadeeva.pdf235,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.