Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16142
Назва: Пріоритетні завдання інтернаціоналізації змісту вищої освіти Канади в контексті сучасних інституційних стратегій
Інші назви: Приоритетные задачи интернационализации содержания высшего образования Канады в контексте современных институционных стратегий
PRIORITY GOALS OF HIGHER EDUCATION CONTENT INTERNATIONALIZATION IN THE CONTEXT OF MODERN INSTITUTIONAL STRATEGIES
Автори: Чирва, А. С.
Бібліографічний опис: Чирва А. С. Пріоритетні завдання інтернаціоналізації змісту вищої освіти Канади в контексті сучасних інституційних стратегій // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 4. C. 137–145.
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНПУ ім. В Гнатюка
Ключові слова: інституційні стратегії
інтернаціоналізація змісту вищої освіти
пріоритетні завдання
институционные стратегии
интернационализация содержания высшего образования
приоритетные задачи
institutional strategies
higher education content internationalization
priority goals
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано зовнішні і внутрішні інституційні стратегії інтернаціоналізації змісту вищої освіти Канади. Доведено, що зовнішні стратегії включають маркетинг освітніх послуг, збільшення кількості іноземних студентів, експорт навчальних програм, міжнародну співпрацю; до внутрішніх належать організаційні, програмні, академічні типи. Об’єктами таких стратегій є зміст освіти та основні механізми його інтернаціоналізації. Визначено пріоритетні завдання інтернаціоналізації. Встановлено, що ефективність стратегій інтернаціоналізації залежить від їх інтеграційного комплексного характеру.
Проанализированы внешние и внутренние стратегии интернационализации содержания высшего образования Канады. Доказано, что внешние стратегии включают маркетинг образовательных услуг, увеличение количества иностранных студентов, экспорт учебных программ, международное сотрудничество; к внутренним относятся организационные, программные, академические типы. Объектами таких стратегий являются содержание образования и основные механизмы его интернационализации. Определены приоритетные задачи интернационализации. Установлено, что эффективность стратегий интернационализации зависит от их интеграционного комплексного характера.
The article presents analysis of the outside and inside strategies of higher education content internationalization in Canada. The outside strategies are proved to include education service marketing, foreign students number growing, export of academic programs, international cooperation. The inside strategies include organizational, program, academic types. The objects of such strategies are education content and basic mechanisms of its internationalization. Priority goals of internationalization have been specified. The efficiency of internationalization strategies has been stated to depend on their integrative and complex character.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16142
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tcurva.pdf211,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.