Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16143
Назва: Планування аналітико-експертних процедур у шкільному менеджменті
Інші назви: Планирование аналитико-экспертных процедур в школьном менеджменте
PLANNING OF EXPERT AND ANALYTICAL PROCEDURES IN THE SCHOOL MANAGEMENT
Автори: Боднар, Оксана Степанівна
Бібліографічний опис: Боднар О. С. Планування аналітико-експертних процедур у шкільному менеджменті // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 4. C. 146–152.
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТНПУ ім. В Гнатюка
Ключові слова: планування
процедури
аналітико-експертні процедури
планирование
процедуры
аналитико-экспертные процедуры
planning
procedures
analytical and expert procedure
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сучасні наукові погляди на планування як функцію управління освітою та технологією. З’ясовано сутність понять «планування» і ««процедури». Проаналізовано структуру процедур, їх специфіку та класифікації. Сформульовано дефініції «аналітико-експертна діяльність та «аналітико-експертні процедури» у контексті управління загальноосвітнім навчальним закладом. Описано технологію планування аналітико-експертних процедур у сфері шкільного менеджменту у вигляді відповідного алгоритму і розкрито зміст кожного етапу. Подано приклад циклограми аналітико-експертних досліджень на поточний місяць.
Рассмотрены современные научные взгляды на планирование как функцию управления образованием и технологию. Выяснено сущность понятий «планирование» и «процедуры». Проанализированы структуры процедур, их специфика и классификации. Сформулированы дефиниции «аналитико-экспертная деятельность» и «аналитико-экспертные процедуры» в контексте управления общеобразовательным учебным заведением. Описана технология планирования аналитико-экспертных процедур в сфере школьного менеджмента в виде соответствующего алгоритма и раскрыто содержание каждого этапа. Показан пример циклограммы аналитико-экспертных исследований на текущий месяц.
The article deals with the modern scientific view on planning as a function of education management and technology. The essence of the concepts «planning» and «procedures», the structure of procedures, their pecularities and classification are analyzed. The concept «analytical and expert activities, «expert and analytical procedures» in the management of secondary school are formulated. The planning technology of the expert and analytical procedures in the field of school management in the form of the corresponding algorithm is described and the content of each stage is presented. An example of sequence diagram of analytical and expert studies on the current month is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16143
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bodnar.pdf207,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.