Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16326
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKiz, O.-
dc.date.accessioned2020-12-18T11:25:59Z-
dc.date.available2020-12-18T11:25:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationKiz O. GENDER ACCENTS OF PSYCHOLOGICAL PREPARATION OF FUTURE TEACHERS OF PRIMARY EDUCATION FOR WORK IN NUS // Theory and Practice of Future Teacher’s Training for Work in New Ukrainian School : monograph. Prague : OKTAN PRINT s.r.o., 2020. P. 521-536uk_UA
dc.identifier.isbn978-80-907570-6-6-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16326-
dc.description.abstractThe reform of the NUS requires the search for innovative approaches to creating a primary school education environment free from the hidden or overt manifestations of gender-based or any other kinds of gender-based discrimination against the child. Today’s requirement is an educational environment that affirms a person-centered approach, in which boys and girls have equal rights and opportunities to pursue education and choose ways and forms of self-fulfillment at the level of their unique personality without any gender restrictions.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherOKTAN PRINT s.r.o.uk_UA
dc.subjectNew Ukrainianuk_UA
dc.subjectschooluk_UA
dc.subjectmale teacher/female teacheruk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectpsychological disciplinesuk_UA
dc.subjectgender competenceuk_UA
dc.subjectgender sensitivityuk_UA
dc.subjectprimary educationuk_UA
dc.subjectjunior pupilsuk_UA
dc.titleGENDER ACCENTS OF PSYCHOLOGICAL PREPARATION OF FUTURE TEACHERS OF PRIMARY EDUCATION FOR WORK IN NUSuk_UA
dc.typeMonograph chapteruk_UA
Располагается в коллекциях:Монографії, розділи з монографій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kiz_TAPOFT_2020.pdf494,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.