Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16362
Название: Розвиток методики навчання германських мов на Буковині (перша половина ХХ ст.)
Другие названия: The Development of Germanic Languages Teaching Methods in Bukovyna (the First Half of the XX Century)
Авторы: Гоменюк, Ольга Ярославівна
Homeniuk, O. Ya.
Библиографическое описание: Гоменюк О. Я. Розвиток методики навчання германських мов на Буковині (перша половина ХХ ст.) : дис. ... д-ра філософії у галузі педагогіки : 014 Середня освіта (Іноземні мови) : галузь знань 01 – Освіта / Педагогіка / Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. Тернопіль, 2020. 319 с.
Дата публикации: 2020
Ключевые слова: методика навчання германських мов
Буковина
періодизація
етапи розвитку
навчальна програма
підручник з німецької мови
підручник з англійської мови
підхід до навчання
дидактичні принципи
методичні принципи
метод навчання
Germanic languages teaching methods
Bukovyna
periodization
development stages
curriculum
textbook in German
textbook in English
teaching approach
didactic principles
methodological principles
teaching methods
Краткий осмотр (реферат): Актуальність дисертаційного дослідження зумовлена потребою переосмислення історичного досвіду розвитку методики навчання германських мов на Буковині (першої половини XX ст.) з огляду на суб’єктивне висвітлення історичних, соціальних, освітніх процесів, що відбувалися в краї, та необхідністю оновлення процесу підготовки студентів, магістрантів, аспірантів шляхом залучення нових наукових та архівних джерел з історії методики навчання германських мов на окресленій території та в обраних хронологічних рамках. Наукова новизна роботи полягає в тому, що вперше в методиці навчання іноземних мов проведено комплексне дослідження розвитку методики навчання германських мов на Буковині у 1918–1940 рр.; охарактеризовано історико-соціальні та освітньо-організаційні передумови розвитку методики навчання германських мов; визначено й обґрунтовано періодизацію методики навчання германських мов; описано процес навчання германських мов; визначено та уточнено методичні підходи, принципи, методи навчання германських мов на Буковині у розглядуваний період; до наукового обігу введено маловідомі і невідомі архівні документи, історичні факти, пов’язані з розвитком методики навчання германських мов на Буковині (перша половина XX століття). Подальшого розвитку набули систематизація джерельної бази дослідження за хронологічним підходом та аналіз розвитку методики навчання германських мов у різних типах шкіл Буковини (1918–1940 рр.).
The significance of the study lies in the necessity of historical re-evaluation of the development of Germanic languages teaching methods in Bukovyna (the first half of the XX century) in the aspect of subjective clarifying of historical, social, and educational processes in the area. It is important to update students’, graduate students’, and undergraduates’ training by involving new scientific and archival sources on the history of Germanic languages teaching methods in the defined area and the selected chronological framework. The scientific novelty of the research lies in a comprehensive study of the development of Germanic languages teaching methods in Bukovyna in 1918–1940. The paper describes historical-social and educational-organizational preconditions of the development of Germanic languages teaching methods; determines and substantiates the periodization of Germanic languages teaching methods; reveals the Germanic languages teaching process; specifies methodical approaches, principles, methods of Germanic languages teaching in Bukovyna during the period under studies. Little-known and unknown archival documents, historical facts, related to the development of Germanic languages teaching methods in Bukovyna (the first half of the XX century, have been introduced into scientific circulation. The systematization of the research source base, with due regard of the chronological approach and the analysis of the development of Germanic languages teaching methods in different types of schools in Bukovyna (1918–1940), has been further developed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16362
Располагается в коллекциях:Педагогічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
dis_Homenjuk.pdf10,67 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.