Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16524
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМордованець, М. А-
dc.contributor.authorКізь, Ольга Богданівна-
dc.contributor.authorMordovanets, M.A-
dc.contributor.authorKiz, O.B.-
dc.date.accessioned2021-01-28T10:41:38Z-
dc.date.available2021-01-28T10:41:38Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМордованець М. А., Кізь О. Б. Гіперактивність дітей молодшого шкільного віку: медико-психологічні та соціально-педагогічні виміри // Гіперактивність дітей молодшого шкільного віку: медико-психологічні та соціально-педагогічні виміри. Сучасний педагог: колект. наук. монографія. Дніпро: Акцент ПП, 2020. Т. 1. С. 126-145uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16524-
dc.description.abstractУ статті розкрито сучасні підходи до тлумачення сутності та причин виникнення гіперактивного розладу, визначення його типів, форм, механізмів прояву та діагностичних критеріїв виявлення. Викладено рекомендації щодо необхідності об’єднання зусиль різнопрофільних фахівців, зокрема вчителів, психологів, соціальних працівників, лікарів загальної практики, педіатрів, психіатрів задля надання вчасної та оптимальної допомоги дітям з гіперактивним розладом і створення сприятливих умов для їх соціалізації та всестороннього розвитку в освітньому середовищі та сім’їuk_UA
dc.description.abstractIn the article describes modern approaches of interpretation of the essence and causes of hyperactive disorder, the definition of their types, forms, mechanisms of manifestation and diagnostic criteria of determination are disclosed. Recommendations of the necessity the efforts of various specialists were outline, in particular teachers, psychologists, social workers, general practitioners, pediatricians, psychiatrists to provide timely and optimal care for children with hyperactive disorder and create favorable conditions for their socialization and comprehensive development in the educational environment and the familyuk_UA
dc.description.abstractВ статье раскрыты современные подходы к толкованию сущности и причин возникновения гиперактивного расстройства, определения его типов, форм, механизмов проявления и диагностических критериев выявления. Изложены рекомендации о необходимости объединения усилий разнопрофильных специалистов, в частности учителей, психологов, социальных работников, врачей общей практики, педиатров, психиатров для оказания своевременной и оптимальной помощи детям с гиперактивным расстройством и создание благоприятных условий для их социализации и всестороннего развития в образовательной среде и семьи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпро: Акцент ППuk_UA
dc.subjectгіперактивністьuk_UA
dc.subjectсиндром гіперактивностіuk_UA
dc.subjectгіперактивний розладuk_UA
dc.subjectімпульсивністьuk_UA
dc.subjectнеуважністьuk_UA
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічних супровідuk_UA
dc.subjectпсихокорекціяuk_UA
dc.subjecthyperactivityuk_UA
dc.subjectsyndrome of hyperactivityuk_UA
dc.subjecthyperactive disorderuk_UA
dc.subjectimpulsivity, distractionuk_UA
dc.subjectprimary school ageuk_UA
dc.subjectpsychological and pedagogical supportuk_UA
dc.subjectpsychocorrectionuk_UA
dc.subjectгиперактивностьuk_UA
dc.subjectгиперактивный расстройствоuk_UA
dc.subjectневнимательностьuk_UA
dc.subjectпсихокоррекцияuk_UA
dc.subjectимпульсивностьuk_UA
dc.titleГіперактивність дітей молодшого шкільного віку: медико-психологічні та соціально-педагогічні виміриuk_UA
dc.title.alternativeHYPERACTIVITY OF YOUNG CHILDREN: MEDICAL-PSYCHOLOGICAL AND SOCIAL-PEDAGOGICAL MEASURINGuk_UA
dc.title.alternativeГИПЕРАКТИВНОСТЬ ДЕТЕЙ МЛАДШЕГО ШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА: МЕДИКО-ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ И СОЦИАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИЗМЕРЕНИЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kiz_3.pdf1,53 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.