Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16524
Назва: Гіперактивність дітей молодшого шкільного віку: медико-психологічні та соціально-педагогічні виміри
Інші назви: HYPERACTIVITY OF YOUNG CHILDREN: MEDICAL-PSYCHOLOGICAL AND SOCIAL-PEDAGOGICAL MEASURING
ГИПЕРАКТИВНОСТЬ ДЕТЕЙ МЛАДШЕГО ШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА: МЕДИКО-ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ И СОЦИАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИЗМЕРЕНИЯ
Автори: Мордованець, М. А
Кізь, Ольга Богданівна
Mordovanets, M.A
Kiz, O.B.
Бібліографічний опис: Мордованець М. А., Кізь О. Б. Гіперактивність дітей молодшого шкільного віку: медико-психологічні та соціально-педагогічні виміри // Гіперактивність дітей молодшого шкільного віку: медико-психологічні та соціально-педагогічні виміри. Сучасний педагог: колект. наук. монографія. Дніпро: Акцент ПП, 2020. Т. 1. С. 126-145
Дата публікації: 2020
Видавництво: Дніпро: Акцент ПП
Ключові слова: гіперактивність
синдром гіперактивності
гіперактивний розлад
імпульсивність
неуважність
молодший шкільний вік
психолого-педагогічних супровід
психокорекція
hyperactivity
syndrome of hyperactivity
hyperactive disorder
impulsivity, distraction
primary school age
psychological and pedagogical support
psychocorrection
гиперактивность
гиперактивный расстройство
невнимательность
психокоррекция
импульсивность
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сучасні підходи до тлумачення сутності та причин виникнення гіперактивного розладу, визначення його типів, форм, механізмів прояву та діагностичних критеріїв виявлення. Викладено рекомендації щодо необхідності об’єднання зусиль різнопрофільних фахівців, зокрема вчителів, психологів, соціальних працівників, лікарів загальної практики, педіатрів, психіатрів задля надання вчасної та оптимальної допомоги дітям з гіперактивним розладом і створення сприятливих умов для їх соціалізації та всестороннього розвитку в освітньому середовищі та сім’ї
In the article describes modern approaches of interpretation of the essence and causes of hyperactive disorder, the definition of their types, forms, mechanisms of manifestation and diagnostic criteria of determination are disclosed. Recommendations of the necessity the efforts of various specialists were outline, in particular teachers, psychologists, social workers, general practitioners, pediatricians, psychiatrists to provide timely and optimal care for children with hyperactive disorder and create favorable conditions for their socialization and comprehensive development in the educational environment and the family
В статье раскрыты современные подходы к толкованию сущности и причин возникновения гиперактивного расстройства, определения его типов, форм, механизмов проявления и диагностических критериев выявления. Изложены рекомендации о необходимости объединения усилий разнопрофильных специалистов, в частности учителей, психологов, социальных работников, врачей общей практики, педиатров, психиатров для оказания своевременной и оптимальной помощи детям с гиперактивным расстройством и создание благоприятных условий для их социализации и всестороннего развития в образовательной среде и семьи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16524
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kiz_3.pdf1,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.