Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16540
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБойко, Марія Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-01-28T15:48:01Z-
dc.date.available2021-01-28T15:48:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБойко М. М. Самоменеджмент у підготовці майбутнього педагога: зміст і технології // The scientific heritage. Budapest , 2020. No 48, рart 4. P. 16–20uk_UA
dc.identifier.issn9215 — 0365-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16540-
dc.description.abstractВ статті здійснено аналіз сучасних концепцій, підходів та принципів самоменеджменту. Визначено сутність і зміст поняття «самоменеджмент», окреслено основні його функції у формуванні професійних компетентностей майбутнього вчителя. Обгрунтовано принципи постановки цілей та етапи процесу само-менеджменту. Окреслено переваги оволодіння технологією самоменеджменту та їх вплив на формування ключових навичок майбутнього вчителя, як ефективного менеджера. Наведено приклад реалізації техно-логії самоменджменту в процесі вивчення курсу «Менеджмент в освіті», на другому магістерському рівні вищої освіти. Доведено ефективність самоменеджменту та його вплив на професійну траєкторію саморозвитку педагога.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the analysis of modern concepts, approaches and principles of self-management. The meaning of "self-management" and its functions in forming professional competences of a future teacher have been defined. The principles of goal setting and the stages of self-management have been determined. The ad-vantages of self-management technologies and their influence on the development of basic skills of a future teacher as a successful manager have been established. The article contains an example of the application of self-manage-ment technologies in the process of teaching the course "Management in Education" for students studying for master degree. The efficiency of self-management and its impact on professional self-development of a teacher have been explained.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectпідхідuk_UA
dc.subjectсамоменеджментuk_UA
dc.subjectсаморозвитокuk_UA
dc.subjectтайм-менеджментuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectмайбутній вчительuk_UA
dc.subjectconceptuk_UA
dc.subjectapproachuk_UA
dc.subjectself-managementuk_UA
dc.subjectself-developmentuk_UA
dc.subjecttime managementuk_UA
dc.subjecttechnologyuk_UA
dc.subjectfuture teacheruk_UA
dc.subjecttraininguk_UA
dc.titleСамоменеджмент у підготовці майбутнього педагога: зміст і технологіїuk_UA
dc.title.alternativeSELF-MANAGEMENT IN THE TRAINING OF FUTURE TEACHERS: CONTENT AND TECHNOLOGIESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
scientific_heritage.pdf748,81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.