Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16731
Назва: Preparation of future geography teachers for professional activity on a basis competence approach
Інші назви: Підготовка майбутніх учителів географії до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу
Автори: Hevko, Ihor Vasilievich
Бібліографічний опис: Hevko I. V. Preparation of future geography teachers for professional activity on a basis competence approach // Journal of Education, Health and Sport. 2020. Vol. 10 (3). Р. 252-264
Дата публікації: 2020
Ключові слова: competence;
geography teacher;
future specialist;
educational process;
readiness
компетентність;
учитель географії;
майбутній фахівець;
освітній процес;
готовність
Короткий огляд (реферат): The professional competence of the future teacher of geography, in addition to the level of his own professional education, is determined by his motivated desire for continuous self-education and self-improvement, attitude to work. The axiological component of the studied phenomenon is considered. If we understand professional training as a process of professional development, mastering the experience of future professional activity, we can say that a competent specialist is characterized by value-semantic attitude to future activities. Positive attitude of future teachers to the emergence and development of professional pedagogical competence provides and supports motivational sphere. expressed in need and interest. Preparation of future teachers of geography for professional activity has its own features, which allows to specify and clarify the definition of "preparation of future teachers of geography for professional activity" as an integrated education, including a system of organizational and pedagogical activities focused on educational process - obtaining professional knowledge and skills basics of methods of teaching geography as a pedagogical science and methods of its research, the formation of abilities and qualities necessary for future activities, and I result - the willingness of teachers to the profession. Accordingly, we can formulate a definition of "readiness of future geography teachers for professional.
Професійна компетентність майбутнього вчителя географії, крім рівня власної професійної освіти, визначається його мотивованим прагненням до безперервної самоосвіти та самовдосконалення, ставленням до справи. Розглянуто аксіологічний компонент досліджуваного феномена. Якщо розуміти професійну підготовку як процес професійного розвитку, оволодіння досвідом майбутньої професійної діяльності, то можна сказати, що компетентного фахівця характеризують ціннісно-смислове ставлення до майбутньої діяльності, Позитивне ставлення майбутнього вчителя до появи і розвитку професійно-педагогічної компетентності забезпечує і підтримує мотиваційна сфера, що виражається в потребі й інтересі. Підготовка майбутніх учителів географії до професійної діяльності має свої особливості, що дозволяє конкретизувати та уточнити дефініцію «підготовка майбутніх учителів географії до професійної діяльності» як інтегральне утворення, що включає систему організаційно-педагогічних заходів зорієнтованих на освітній процес – отримання професійних знань та вмінь, знання теоретичних основ методики викладання географії як педагогічної науки і методів її дослідження, формування здібностей та якостей, необхідних у майбутній діяльності, та як результат – готовність майбутніх учителів до професійної діяльності. Відповідно можна сформулювати дефініцію «готовність майбутніх учителів географії до професійної діяльності» як інтегральне утворення що виявляється в потребах, бажаннях, мотивах до професійної діяльності, а також забезпечує здатність до освітньої діяльності на основі сформованих географічних і педагогічних знань, умінь та навичок, досвіду емоційно-ціннісного ставлення до географічної науки.
Опис: DOI : http://dx.doi.org/10.12775/JEHS.2020.10.03.027
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16731
ISSN: 2391-8306
1429-9623
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hevko_Preparation_future.pdf302,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Hevko_Preparation_future_tut.pdf523,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.