Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/168
Название: Навчальний процес у вищому закладі педагогічної освіти в контексті інноваційних змін
Другие названия: Учебный процесс в высшем учебном педагогическом заведении в контексте инновационных изменений
The learning process at a higher educational pedagogical institution in terms of innovative changes
Авторы: Терещук, Григорій Васильович
Библиографическое описание: Терещук, Г. В. Навчальний процес у вищому закладі педагогічної освіти в контексті інноваційних змін / Г. В. Терещук // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 3. – С. 115-120.
Дата публикации: окт-2010
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: організація навчального процесу
зміст освіти
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтовано необхідність формування нових підходів до організації навчального процесу у вищих закладах педагогічної освіти України на основі поєднання ідей традиціоналізму та реконцептуалізму. Розкрито характерні суперечності й проблеми в освітній діяльності педагогічного університету. З урахуванням елементів зарубіжного досвіду висвітлено можливі напрямки й способи усунення окремих організаційно-методичних проблем та вдосконалення оцінюванні результатів навчання студентів.
Обоснована необходимость формирования новых подходов к организации учебного процесса в высших учебных педагогических заведениях Украины на основе сочетания идей традиционализма и реконцептуализма. Раскрыты характерные противоречия и проблемы в образовательной деятельности педагогического университета. С учетом элементов зарубежного опыта освещены возможные направления и способы устранения отдельных организационно-методических проблем и усовершенствования оценки результатов обучения студентов.
The necessity for the formation of new approaches to the organization of the learning process at Ukrainian higher educational pedagogical institutions on the basis of combination of traditionalism and reconceptualism ideas has been grounded. Characteristic contradictions and problems of educational activities of a pedagogical university have been defined. Possible directions and ways of eliminating certain organizational and methodological problems and improving the assessment of student learning success have been highlighted in accordance with certain significant assets of foreign experience.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/168
Владелец авторского права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Tereshuk1.pdf160,52 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.