Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16830
Название: Компаративний огляд композицій Ґетеборзької школи метал музики, як демонстрація основних етапів її розвитку (1990-2008)
Другие названия: COMPARATIVE REVIEW OF THE COMPOSITIONS OF THE GOTHENBURG SCHOOL OF METAL MUSIC AS A DEMONSTRATION OF THE MAIN STAGES OF ITS DEVELOPMENT IN 1990-2008.
Авторы: Stoykiv, Andrii
Стойків, Андрій
Библиографическое описание: Стойків А. Компаративний огляд композицій Ґетеборзької школи метал музики, як демонстрація основних етапів її розвитку (1990-2008) // Україна–Європа–Світ = Ukraine–Europe–World : міжнародний збірник наукових праць. Сер. Історія, міжнародні відносини. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. Вип. 23. С. 229–234.
Дата публикации: 2019
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключевые слова: Ґетеборг
Хеві Метал
музичні гурти
композиційна структура
аналіз партитур
Gothenburg
Heavy Metal
music groups
composition
score analysis
Серия/номер: Історія, міжнародні відносини;
Краткий осмотр (реферат): Мета дослідження - висвітлити основні етапи розвитку Ґетеборзької школи метал музики та порівняти їхні особливості для створення цілісної картини творчості представників у контексті відповідної школи. Методологія праці: використано історико-компаративний метод, хронологічний метод, загальнонаукові методи. Наукова новизна полягає у відсутності вітчизняних наукових напрацювань з відповідної тематики. Висновки: Ґетеборзька школа мала декілька етапів, які описують її становлення, розвиток, пік розвитку і занепад. Відповідні етапи мають ряд значних відмінностей один від одного, які доволі чітко проілюстровані у структурі композицій, використанні різних технік вокалу, різного темпу, різного суспільного значення у аспекті хеві метал музики.
The purpose of the study highlight the main stages of the development of the Gothenburg School of Metal Music and to compare their features to create a holistic picture of the creativity of representatives in the context of the school. Methodology: used historical and comparative method, chronological method, general scientific methods. Scientific novelty is the absence of national scientific developments in the relevant topics. Conclusions: The Gothenburg school had several stages that described its formation, development, peak, and decline. The respective stages have a number of significant differences from each other, which are quite clearly illustrated in the structure ofthe compositions, the using ofdifferent vocal techniques, different tempo, different social significance in the heavy metal aspect of music.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16830
Располагается в коллекциях:Україна–Європа–Світ. 2019. Вип. 23

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Stoykiv.pdf276 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.