Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16830
Title: Компаративний огляд композицій Ґетеборзької школи метал музики, як демонстрація основних етапів її розвитку (1990-2008)
Other Titles: COMPARATIVE REVIEW OF THE COMPOSITIONS OF THE GOTHENBURG SCHOOL OF METAL MUSIC AS A DEMONSTRATION OF THE MAIN STAGES OF ITS DEVELOPMENT IN 1990-2008.
Authors: Stoykiv, Andrii
Стойків, Андрій
Bibliographic description (Ukraine): Стойків А. Компаративний огляд композицій Ґетеборзької школи метал музики, як демонстрація основних етапів її розвитку (1990-2008) // Україна–Європа–Світ = Ukraine–Europe–World : міжнародний збірник наукових праць. Сер. Історія, міжнародні відносини. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. Вип. 23. С. 229–234.
Issue Date: 2019
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Keywords: Ґетеборг
Хеві Метал
музичні гурти
композиційна структура
аналіз партитур
Gothenburg
Heavy Metal
music groups
composition
score analysis
Series/Report no.: Історія, міжнародні відносини;
Abstract: Мета дослідження - висвітлити основні етапи розвитку Ґетеборзької школи метал музики та порівняти їхні особливості для створення цілісної картини творчості представників у контексті відповідної школи. Методологія праці: використано історико-компаративний метод, хронологічний метод, загальнонаукові методи. Наукова новизна полягає у відсутності вітчизняних наукових напрацювань з відповідної тематики. Висновки: Ґетеборзька школа мала декілька етапів, які описують її становлення, розвиток, пік розвитку і занепад. Відповідні етапи мають ряд значних відмінностей один від одного, які доволі чітко проілюстровані у структурі композицій, використанні різних технік вокалу, різного темпу, різного суспільного значення у аспекті хеві метал музики.
The purpose of the study highlight the main stages of the development of the Gothenburg School of Metal Music and to compare their features to create a holistic picture of the creativity of representatives in the context of the school. Methodology: used historical and comparative method, chronological method, general scientific methods. Scientific novelty is the absence of national scientific developments in the relevant topics. Conclusions: The Gothenburg school had several stages that described its formation, development, peak, and decline. The respective stages have a number of significant differences from each other, which are quite clearly illustrated in the structure ofthe compositions, the using ofdifferent vocal techniques, different tempo, different social significance in the heavy metal aspect of music.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16830
Appears in Collections:Україна–Європа–Світ. 2019. Вип. 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stoykiv.pdf276 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.