Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16838
Назва: Дидактичні можливості використання платформи Arduino в освітній діяльності
Автори: Стефанюк, Ярослав Олегович
Федчишин, Ольга Михайлівна
Чопик, Павло Іванович
Бібліографічний опис: Стефанюк Я. О., Федчишин О. М., Чопик П. І. Дидактичні можливості використання платформи Arduino в освітній діяльності // The world of science and innovation : Abstracts of V International Scientific and Practical Conferenceь(London, United Kingdom 9-11 December 2020). London : Cognum Publishing House. 2020. P. 823-829.
Дата публікації: 9-гру-2020
Видавництво: Cognum Publishing House
Ключові слова: робототехніка
Arduino
мікроконтролери
навчальна діяльність
Короткий огляд (реферат): у статті розглянуто можливість використання платформи ARDUINO у навчальній діяльності учнів; зокрема проаналізовано апаратну складову платформи Arduino за функціональними можливостями та технічними характеристиками, розкрито апаратні можливості, переваги та специфікація. На сьогодні платформа Arduino є одним із найдоступніших засобів вивчення основ програмування пристроїв на мікроконтролерах, які орієнтовані на тісну взаємодію з навколишнім світом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16838
ISBN: 978-92-9472-197-6
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
F_S_Ch.pdf4,78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.