Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16864
Назва: Значення етнопедагогічної сутності у виробленні мовленнєвих умінь і навичок учнів
Інші назви: Значение этнопедагогической сущности в выработке речевых умений и навыков учащихся
The importance of the ethnic pedagoic essence while forming the pupils’ speech abilities and skills
Автори: Головата, Лариса Михайлівна
Головатая, Лариса Михайловна
Holovata, Larysa Mykhailivna
Бібліографічний опис: Головата Л. М. Значення етнопедагогічної сутності у виробленні мовленнєвих умінь і навичок учнів // Актуальные научные исследования в современном мире : науковий журнал. Переяслав, 2020. Вып. 4(60), ч. 6. С. 52–56.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: народознавчий компонент
,національно-культурні тексти етнопедагогічного змісту
вправи
підходи
принципи
методи
национально-культурные тексты этнопедагогического содержания
подходы
народоведческий компонент
принципы
методы
упражнения
exercises
national cultural texts of ethno-pedagogical character
approaches
ethnological component
principles
methods
Короткий огляд (реферат): У пропонованій статті наголошується на важливості застосування засобів народної педагогіки для навчання учнів української мови, формування їхніх мовленнєвих умінь і навичок. Зазначено, що вперше про народознавчий компонент у наповненні методики навчання української мови заговорив відомий учений-педагог М. Стельмахович, який і запропонував етнолінгводидактичні принципи. У статті окреслено народнодидактичні методи, названо найбільш оптимальні класифікації вправ із розвитку мовлення на національно- культурних текстах етнопедагогічного змісту для вироблення національного колориту власного мовлення школярів.
В предлагаемой статье отмечается важность применения средств народной педагогики для обучения учащихся украинскому языку, формирования их речевых умений и навыков. Отмечено, что впервые о народоведческом компоненте в наполнении методики обучения украинскому языку заговорил ученый-педагог М. Стельмахович, который и предложил этнолингводидактические принципы. В статье обозначены народнодидактические методы, названы наиболее оптимальные классификации упражнений по развитию речи на национально-культурных текстах этнопедагогического содержания для выработки национального колорита собственной речи школьников.
The article under consideration emphasizes the importance of using folk pedagogy in teaching the Ukrainian language to students with the purpose of developing their speech abilities and skills. It is noted that the well-known scholar and teacher M. Stelmakhovich was the first to speak about the ethnographic component in the methodology of teaching the Ukrainian language and who offered ethnolinguistic and didactic principles as well. The article outlines the folk didactic methods and describes the most optimal classifications of speech development exercises on the basis of national-cultural texts of ethnic pedagogical character for the development of national coloring of students' speech.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16864
ISSN: 2524-0986
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Holovata_1.pdf599,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.