Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16884
Назва: Suzuki method in the training prospective specialists in preschool education
Інші назви: Сузукі-метод у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти
Автори: Yankovych, Oleksandra Ivanivna
Бібліографічний опис: Yankovych O. I. Suzuki method in the training prospective specialists in preschool education // Journal of Education, Health and Sport. 2020. Vol. 10(12). P. 162-167.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: Suzuki Method
future educators
preschool children
technology of forming musical and creative abilities
higher education institutions
технологія формування музично-творчих здібностей
діти дошкільного віку
заклади вищої освіти
майбутні вихователі
Короткий огляд (реферат): The article presents the results of the research on the use of the Suzuki Method and the technology of forming musical and creative abilities of preschool children in the People’s Republic of China by means of the Suzuki Method (author Sun Jingqiu) in training prospective kindergarten teachers at higher education institutions of Ukraine. Promising ways of using this technology in educational process have been revealed: its comprehensive analysis during studying pedagogical and music-pedagogical subjects; the use of the Suzuki Method as a component of the technology “Organization of successful activities”.
У статті представлено результати досліджень щодо використання Сузукі-методу й технології формування музично-творчих здібностей дітей дошкільного віку в КНР засобами Сузукі-методу (автор Сунь Цзінцю) у підготовці майбутніх вихователів у ЗВО України. Виявлено перспективні напрями використання зазначеної технології в освітньому процесі: її всебічний аналіз під час вивчення педагогічних і музично-педагогічних дисциплін; використання Сузукі-методу як компоненти технології «Організація успішної діяльності». Ключові слова: Сузукі-метод
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/16884
ISSN: 2391-8306
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32462.pdf449,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.