Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17005
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВіжевський, Тарас Вікторович-
dc.contributor.authorГалик, Степан Деонізійович-
dc.date.accessioned2021-02-17T08:22:54Z-
dc.date.available2021-02-17T08:22:54Z-
dc.date.issued2020-11-13-
dc.identifier.citationВіжевський Т. В., Галик С. Д. Використання програмного засобу Blender в STEAM-освіті школярів // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методи навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 12–13 листопада, 2020). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. С. 70–72.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17005-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleВикористання програмного засобу Blender в STEAM-освіті школярівuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Располагается в коллекциях:Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Vizhevskyi_Halyk.pdf196,96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.