Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17005
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВіжевський, Тарас Вікторович-
dc.contributor.authorГалик, Степан Деонізійович-
dc.date.accessioned2021-02-17T08:22:54Z-
dc.date.available2021-02-17T08:22:54Z-
dc.date.issued2020-11-13-
dc.identifier.citationВіжевський Т. В., Галик С. Д. Використання програмного засобу Blender в STEAM-освіті школярів // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методи навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Тернопіль, 12–13 листопада, 2020). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. С. 70–72.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17005-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleВикористання програмного засобу Blender в STEAM-освіті школярівuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vizhevskyi_Halyk.pdf196,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.