Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17055
Название: Психопоэтологическая парадигма мысль - слово в повестях Ивана Андрусяка для / про подростков /
Другие названия: Psihopoetološka paradigma misel – beseda v k ratkihpsihopoetološka paradigma misel – beseda v kratkih Zgodbah Іvana a ndrusjaka za najstnike ter o najstnikih
Авторы: Kuca, Larisa
Библиографическое описание: Kuca L. Психопоэтологическая парадигма мысль - слово в повестях Ивана Андрусяка для / про подростков // Slavia Centralis. 2020. № 1. P. 202-217
Дата публикации: 2020
Ключевые слова: ideal
molk
mladinska književnost
psihopoetika
stereometrija besedila
kronotop
sakrokronotop
sanjski prostor
dream space
silence
teenage literature
psychopoetics
text stereometry
time and space
sacral time and space
idea
Краткий осмотр (реферат): V članku sta kratki zgodbi sodobnega ukrajinskega pisatelja Ivana Andrusjaka obravnavani s psihopoetološkega vidika kot načina izražanja misli z jezikovnimi sredstvi. Avtorica spremembe v pesniškem sistemu sodobne mladinske književnosti ponazarja z naslonitvijo avtorja na opaznejša sodobna dela s pozivom h globljim miselnim plastem. Posebno pozornost namenja fenomenu molka kot komunikacijski invarianti. Razlaga tudi poziv Ivana Andrusjaka k iracionalni dimenziji misli in aktualizaciji jezikovnega ustvarjanja sanjskega prostora, ki bi ustrezal razvoju najstnika ter izražal njegova krizna stanja. Na interdisciplinarni ravni obravnava tudi večfunkcijskost manifestacije lepega v analiziranih kratkih zgodbah in poetiko ustvarjanja duhovne odisejade neobičajnega sodobnega otroka.
The article suggests the interpretation of two stories by modern Ukrainian writer Ivan Andrusiak from the point of view of psychopoetics as a way of expressing thought through linguistic means. The changes in the poetological system of modern teenage literature in the direction towards modern significant works and the author’s appeal to deep reflection levels have been illustrated. In the context of interdisciplinary discourse, special attention has been paid to the phenomenon of silence as a communicative invariant. The article explains Ivan Andrusiak’s appeal to irrational dimensions of thought and the actualisation of linguistic creation of dream spaces, appropriate for the teens’ age, viewed as a means of accentuating teenagers’ crisis states. The multifunctional character of displaying the beautiful in the analysed stories has been viewed. The poetics of creating the spiritual odyssey of an unusual modern child within interdisciplinary connections has been generalised.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17055
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
170715-380213-1-PB.pdf349,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.