Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17205
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКохан, Р. А.-
dc.contributor.authorKohan, Roksoliana-
dc.date.accessioned2021-02-22T13:42:14Z-
dc.date.available2021-02-22T13:42:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКохан Р. А. Теоретико-методологічна парадигма радості в сучасній прозі продітей: поетологічна перспектива // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. Вип. 51. С. 65–77.uk_UA
dc.identifier.issn2617-3247-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17205-
dc.descriptionDOI: 10.25128/2617-3427 19.51.05uk_UA
dc.description.abstractСучасна гуманітаристика засвідчує широку перспективу літературознавчого дослідження. Твори сучасних зарубіжних письменників про дітей та дитинство становлять важливий об’єкт наукового зацікавлення і поетикального аналізу. Наукова новизна запропонованої проблеми потребує виокремлення теоретично-смислового центру, що здатен нашаровувати та розгортати літературознавчу інтерпретацію художньо актуалізованого світу дитинства. Стаття центрує дослідницьку увагу довкола теоретичної проблеми – «парадигма радості». Диференціація основних підходів для поетикального дослідження забезпечує аргументований теоретичний дискурс і поглиблений аналіз процесу художнього моделювання фікційного світу та його рецептивного розкодування.uk_UA
dc.description.abstractModern humanities testify to the broad perspective of literary studies. The works of contemporary foreign writers about children and childhood are an important object of scientific interest and poetics analysis. The scientific novelty of the proposed problem requires to distinguish a theoretical and semantic center that is capable of layering and unfolding a literary criticism interpretation of the artistically foregrounded world of childhood. The article focuses the research attention on a theoretical problem – the «paradigm of joy». Reaching the philosophical depths, this problem is intimately intertwined with cultural studies, the social sciences, and is originally implicated in literature. The combination of methodological principles of hermeneutics, phenomenology, receptive aesthetics, theory of childhood subculture, as well as worldview constants of the 21st century makes it possible to study the contours of the deployment of the contemporary prose artwork about a child for an adult reader. The differentiation of basic approaches for poetics research provides a reasoned theoretical discourse and an in-depth analysis of the process of artistic modeling of the fictional world and its receptive decoding.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЛітературознавство;-
dc.subjectдитинствоuk_UA
dc.subjectгерменевтикаuk_UA
dc.subjectфеноменологіяuk_UA
dc.subjectрецептивна естетикаuk_UA
dc.subjectнтерпретаціяuk_UA
dc.subjectchildhooduk_UA
dc.subjecthermeneuticsuk_UA
dc.subjectphenomenologyuk_UA
dc.subjectreceptive aestheticsuk_UA
dc.subjectinterpretationuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічна парадигма радості в сучасній прозі продітей: поетологічна перспективаuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical and methodolical paradigm of joy in the contemporary fiction for children: a poetological perspectiveuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. Вип. 51

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
kohan.pdf983,47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.