Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17205
Назва: Теоретико-методологічна парадигма радості в сучасній прозі продітей: поетологічна перспектива
Інші назви: Theoretical and methodolical paradigm of joy in the contemporary fiction for children: a poetological perspective
Автори: Кохан, Р. А.
Kohan, Roksoliana
Бібліографічний опис: Кохан Р. А. Теоретико-методологічна парадигма радості в сучасній прозі продітей: поетологічна перспектива // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. Вип. 51. С. 65–77.
Дата публікації: 2019
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: дитинство
герменевтика
феноменологія
рецептивна естетика
нтерпретація
childhood
hermeneutics
phenomenology
receptive aesthetics
interpretation
Серія/номер: Літературознавство;
Короткий огляд (реферат): Сучасна гуманітаристика засвідчує широку перспективу літературознавчого дослідження. Твори сучасних зарубіжних письменників про дітей та дитинство становлять важливий об’єкт наукового зацікавлення і поетикального аналізу. Наукова новизна запропонованої проблеми потребує виокремлення теоретично-смислового центру, що здатен нашаровувати та розгортати літературознавчу інтерпретацію художньо актуалізованого світу дитинства. Стаття центрує дослідницьку увагу довкола теоретичної проблеми – «парадигма радості». Диференціація основних підходів для поетикального дослідження забезпечує аргументований теоретичний дискурс і поглиблений аналіз процесу художнього моделювання фікційного світу та його рецептивного розкодування.
Modern humanities testify to the broad perspective of literary studies. The works of contemporary foreign writers about children and childhood are an important object of scientific interest and poetics analysis. The scientific novelty of the proposed problem requires to distinguish a theoretical and semantic center that is capable of layering and unfolding a literary criticism interpretation of the artistically foregrounded world of childhood. The article focuses the research attention on a theoretical problem – the «paradigm of joy». Reaching the philosophical depths, this problem is intimately intertwined with cultural studies, the social sciences, and is originally implicated in literature. The combination of methodological principles of hermeneutics, phenomenology, receptive aesthetics, theory of childhood subculture, as well as worldview constants of the 21st century makes it possible to study the contours of the deployment of the contemporary prose artwork about a child for an adult reader. The differentiation of basic approaches for poetics research provides a reasoned theoretical discourse and an in-depth analysis of the process of artistic modeling of the fictional world and its receptive decoding.
Опис: DOI: 10.25128/2617-3427 19.51.05
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17205
ISSN: 2617-3247
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. Вип. 51

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kohan.pdf983,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.