Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17479
Назва: Ґендерні стереотипи як підґрунтя шкільного вербального булінгу
Автори: Широкорадюк, Лілія Анатоліївна
Бібліографічний опис: Широкорадюк Л. Ґендерні стереотипи як підґрунтя шкільного вербального булінгу // Сучасні стратегії ґендерної освіти в умовах євроінтеграції : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (10–11 вересня 2020 р.). Тернопіль : ТНПУ, 2020. С. 184-186
Дата публікації: 10-вер-2020
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17479
ISSN: 978-617-595-103-3
Розташовується у зібраннях:Сучасні стратегії ґендерної освіти в умовах євроінтеграції

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
82_Liliia_ShYROKORADYuK.pdf175,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.