Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/177
Назва: Педагогічні погляди та практична діяльність американської дослідниці Лети Голінгворт у галузі освіти обдарованих школярів
Інші назви: Педагогические взгляды и практическая деятельность американской исследовательницы Леты Голингворт в области образования одаренных школьников
Pedagogical viewpoints and practical activity of american researcher Leta Hollingworth in the sphere of teaching gifted schoolchildren
Автори: Тадеєв, П. О.
Бібліографічний опис: Тадеєв, П. О. Педагогічні погляди та практична діяльність американської дослідниці Лети Голінгворт у галузі освіти обдарованих школярів / П. О. Тадеєв // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 3. – С. 167-175.
Дата публікації: жов-2010
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: Лета Голінгворт
обдарованість
школа Спейєр
жіноча обдарованість
Короткий огляд (реферат): Висвітлено педагогічні погляди і практичну діяльність однієї із засновниць у США галузі освіти обдарованих школярів Лети Голінгворт. Основну увагу акцентовано на її теоретичних концепціях обдарованості і практичних досягненнях у цій галузі. Відзначено важливий внесок Л. Голінгворт у вивчення психологічних якостей школярів з IQ, вищим за 180, та її організаторський талант при навчанні обдарованих школярів у загальноосвітніх школах Нью-Йорка.
Рассматриваются педагогические взгляды и практическая деятельность Леты Голингворт – одной из основательниц системы образования одаренных школьников в США. Основное внимание акцентируется на ее теоретических концепциях и практических достижениях в этой области. Подчёркивается особый вклад Л. Голингворт в изучение психологических свойств школьников с IQ выше 180, а также её организаторский талант в обучении одаренных учеников в общеобразовательных школах Нью-Йорка.
The article deals with the analysis of educational views, ideas and practical activity of Leta Hollingworth, the founder of gifted children education in the USA. Special attention is paid to her theoretical conceptions and practical achievement in this field. The author defines Leta Hollingworth’s important contribution into studies of schoolchildren psychological qualities with IQ higher than 180 and her organizational abilities in gifted children education practice in some secondary schools of New-York.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/177
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tadejev.pdf155,42 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.