Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/179
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТадеєва, М. І.-
dc.date.accessioned2011-09-19T07:00:15Z-
dc.date.available2011-09-19T07:00:15Z-
dc.date.issued2010-10-
dc.identifier.citationТадеєва, М. І. Сучасний досвід шкільної іншомовної освіти в Болгарії / М. І. Тадеєва // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 3. – С. 181-188.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/179-
dc.description.abstractДосліджено досвід навчання іноземних мов у сучасних школах Болгарії в рамках Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти. Визначено основні принципи побудови шкільної іншомовної освіти та особливості підготовки вчителя іноземних мов для роботи в початковій і середній школі. Проаналізовано вплив мовної політики країни на формування змісту шкільної іншомовної освіти в ХХІ ст. й обґрунтовано необхідність її реформування. Окреслено перспективи використання болгарського досвіду в Україні.en_US
dc.description.abstractИсследуется опыт обучения иностранным языкам в современных школах Болгарии в рамках Общеевропейских Рекомендаций по языковому образованию. Определяются основные принципы построения школьного иноязычного образования и особенности подготовки учителя иностранных языков к работе в начальной и средней школе. Анализируется влияние языковой политики страны на формирование содержания школьного иноязычного образования в ХХІ в. и обоснована необходимость его формирования. Намечены перспективы использования болгарского опыта в Украине.en_US
dc.description.abstractThe article deals with the foreign language teaching experience in modern Bulgarian schools in the frames of the European Framework of Reference for Languages. The basic principles of school foreign language education formation and the peculiarities of foreign language teacher training for the elementary and secondary school have been defined. The country’s language policy influence on secondary school foreign language education content formation in the XXI century has been analyzed. The need for reformation of the latter and the perspectives of Bulgarian experience implementation in Ukraine have been determined.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectшкільна іншомовна освітаen_US
dc.subjectіноземна моваen_US
dc.subjectметоди навчанняen_US
dc.subjectсугестопедіяen_US
dc.subjectмовна компетенціяen_US
dc.titleСучасний досвід шкільної іншомовної освіти в Болгаріїen_US
dc.title.alternativeСовременный опыт школьного иноязычного образования в Болгарииen_US
dc.title.alternativeContemporary experience of school foreign language education in Bulgariaen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Tadejeva.pdf154,24 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.