Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/179
Title: Сучасний досвід шкільної іншомовної освіти в Болгарії
Other Titles: Современный опыт школьного иноязычного образования в Болгарии
Contemporary experience of school foreign language education in Bulgaria
Authors: Тадеєва, М. І.
Bibliographic description (Ukraine): Тадеєва, М. І. Сучасний досвід шкільної іншомовної освіти в Болгарії / М. І. Тадеєва // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2010. – № 3. – С. 181-188.
Issue Date: Oct-2010
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: шкільна іншомовна освіта
іноземна мова
методи навчання
сугестопедія
мовна компетенція
Abstract: Досліджено досвід навчання іноземних мов у сучасних школах Болгарії в рамках Загальноєвропейських Рекомендацій з мовної освіти. Визначено основні принципи побудови шкільної іншомовної освіти та особливості підготовки вчителя іноземних мов для роботи в початковій і середній школі. Проаналізовано вплив мовної політики країни на формування змісту шкільної іншомовної освіти в ХХІ ст. й обґрунтовано необхідність її реформування. Окреслено перспективи використання болгарського досвіду в Україні.
Исследуется опыт обучения иностранным языкам в современных школах Болгарии в рамках Общеевропейских Рекомендаций по языковому образованию. Определяются основные принципы построения школьного иноязычного образования и особенности подготовки учителя иностранных языков к работе в начальной и средней школе. Анализируется влияние языковой политики страны на формирование содержания школьного иноязычного образования в ХХІ в. и обоснована необходимость его формирования. Намечены перспективы использования болгарского опыта в Украине.
The article deals with the foreign language teaching experience in modern Bulgarian schools in the frames of the European Framework of Reference for Languages. The basic principles of school foreign language education formation and the peculiarities of foreign language teacher training for the elementary and secondary school have been defined. The country’s language policy influence on secondary school foreign language education content formation in the XXI century has been analyzed. The need for reformation of the latter and the perspectives of Bulgarian experience implementation in Ukraine have been determined.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/179
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2010, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tadejeva.pdf154,24 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.