Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1828| Назва: | Шляхи підвищення ефективності навчання рідної мови | 
| Інші назви: | Пути повышения эффективности обучения родного языка Ways of enhancement of native language teaching effectivenes | 
| Автори: | Мельничайко, Володимир Ярославович | 
| Бібліографічний опис: | Мельничайко, В. Я. Шляхи підвищення ефективності навчання рідної мови / В. Я. Мельничайко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 1. – С. 3-10. | 
| Дата публікації: | січ-2012 | 
| Видавництво: | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | 
| Ключові слова: | функції мови міжрівневі зв’язки конструктивні вправи творчі роботи інноваційні форми навчання | 
| Короткий огляд (реферат): | З урахуванням концепції особистісного спрямування навчального процесу і комунікативного принципу навчання рідної мови розглянуто найважливіші способи і засоби підвищення ефективності занять в середній і вищій школі – як традиційні (проблемність завдань, алгоритм засвоєння матеріалу, елементи програмованого навчання), так і інноваційні (найбільш прийнятні різновиди інтерактивного виконання пізнавальних завдань). Підкреслено важливість використання ізоморфізму – спільних ознак у будові мовних одиниць різного рівня резерву підвищення ефективності навчання. С учётом концепции личностной направленности учебного процесса и коммуникативного принципа обучения родного языка рассмотрены самые важные способы и средства повышения эффективености занятий в средней и высшей школе – как традиционные (проблемность заданий, алгоритм освоения материала, элементы программированного обучения (наиболее приемлемые разновидности интерактивного выполнения познавательных заданий). Подчеркнута важная роль использования изоморфизма – общих признаков в строении языковых единиц разного уровня как резерва повышения эффективности обучения. Bearing in mind the concept of the person-centered education process and the communicative principle of the native language teaching there have been considered the main methods and means of the secondary and higher schools classes effectiveness rise – traditional (problem-oriented tasks, material mastering algorithm, programmed learning elements) as well as innovative ones (most accepted varieties of interactive cognitive tasks performance). | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1828 | 
| Власник авторського права: | © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | 
| Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 1 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Melnuchajko.pdf | 292,89 kB | Unknown | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

