Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1833
Назва: Ознайомлення молодших школярів із спільнокореневими морфемними повторами як засобами вираження зв’язності тексту
Інші назви: Ознакомление младших школьников с однокоренными морфемными повторами как средствами выражения связности текста
The introduction of morphological repetitions of related words as means of expressing text coherence to the junior classes pupils
Автори: Васильківська, Надія Адамівна
Бібліографічний опис: Васильківська, Н. А. Ознайомлення молодших школярів із спільнокореневими морфемними повторами як засобами вираження зв'язності тексту / Н. А. Васильківська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 1. – С. 34-39.
Дата публікації: січ-2012
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: лінгвістика тексту
засоби міжфразового зв’язку
спільнокореневі морфемні повтори
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито нові резерви розвитку зв’язного мовлення молодших школярів на основі функціонально-комунікативного підходу. Охарактеризовано методичну систему роботи над засобами зв’язності тексту, а саме: ознайомлення учнів початкових класів із спільнокореневими морфемними повторами в ролі засобів міжфразового зв’язку. Викладено науково-теоретичні засади та методичні рекомендації опрацювання згаданого лексичного засобу вираження зв’язності тексту.
В статье раскрыты новые резервы развития связной речи младших школьников на основании функционально-коммуникативного подхода. Охарактеризировано методическую систему работы над средствами связности текста, а именно: ознакомление учащихся начальных классов с однокоренными морфемными повторами в роли средств межфразовой связи. Изложено научно-теоретические основы и методические рекомендации изучения указанного средства выражения связности текста.
The article reveals new ways of development of coherent speech of junior classes pupils based on the functional and communicational approach. The methodological system of work with the means of expressing coherence such as the introduction of morphological repetitions of related words as means of interphrasal relations is characterized. Theoretical basis and methodological recmmendations for practicing the given means of expressing text coherence are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1833
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vasulkivska.pdf258,62 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.