Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1834
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБурда, Катерина Любомирівна-
dc.date.accessioned2012-03-28T08:25:21Z-
dc.date.available2012-03-28T08:25:21Z-
dc.date.issued2012-01-
dc.identifier.citationБурда, К. Л. Краєзнавча робота як один із аспектів реалізації міжпредметних зв'язків на уроках мови : (за матеріалами літературної Тернопільщини) / К. Л. Бурда // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 1. – С. 39-47.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1834-
dc.description.abstractОбґрунтовано зміст і шляхи реалізації краєзнавчої роботи на уроках мови в умовах Тернопільського регіону. Визначено місце і значення впровадження літературного краєзнавства на уроках мови; окреслено основні напрямки краєзнавчої роботи вчителя-словесника; створено список літератури для використання у краєзнавчій роботі за кожним напрямом діяльності. Укладено дидактичний матеріал у вигляді карток для учнів п’ятого класу з урахуванням змісту чинної програми.uk_UA
dc.description.abstractОбоснованы содержание и пути реализации краеведческой работы на уроках языка в условиях Тернопольского региона. Определены место и значение внедрения литературного краеведения на уроках языка; очерчено основные направления краеведческой работы учителя-словесника; создан список литературы для использования в краеведческой работе за каждым направлением деятельности. Разработан дидактический материал в виде карточек для учеников пятого класса с учетом содержания действующей программы.uk_UA
dc.description.abstractThe content and ways of realization of country study work at the language classes in the conditions of the Ternopil region are grounded. The place and significance of literature country study at language classes have been determined; the main directions of the philologists’ country study work have been suggested; a reference list for country study work in different directions has been created. Teaching materials in the form of cards for the fifth form pupils, taking into consideration the content of the current curriculum, have been compiled.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk_UA
dc.subjectлітературне краєзнавствоuk_UA
dc.subjectкраєзнавча роботаuk_UA
dc.subjectТернопільщина літературнаuk_UA
dc.subjectдидактичний матеріалuk_UA
dc.titleКраєзнавча робота як один із аспектів реалізації міжпредметних зв’язків на уроках мови (за матеріалами літературної Тернопільщини)uk_UA
dc.title.alternativeКраеведческая работа как один из аспектов реализации межпредметных связей на уроках языка (за материалами литературной Тернопольщины)uk_UA
dc.title.alternativeCountry study work as one of the aspects of realization of interdisciplinary connections at of language classes (on of materials of Ternopil region)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Burda.pdf312,1 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.