Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1834
Назва: Краєзнавча робота як один із аспектів реалізації міжпредметних зв’язків на уроках мови (за матеріалами літературної Тернопільщини)
Інші назви: Краеведческая работа как один из аспектов реализации межпредметных связей на уроках языка (за материалами литературной Тернопольщины)
Country study work as one of the aspects of realization of interdisciplinary connections at of language classes (on of materials of Ternopil region)
Автори: Бурда, Катерина Любомирівна
Бібліографічний опис: Бурда, К. Л. Краєзнавча робота як один із аспектів реалізації міжпредметних зв'язків на уроках мови : (за матеріалами літературної Тернопільщини) / К. Л. Бурда // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 1. – С. 39-47.
Дата публікації: січ-2012
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: міжпредметні зв’язки
літературне краєзнавство
краєзнавча робота
Тернопільщина літературна
дидактичний матеріал
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано зміст і шляхи реалізації краєзнавчої роботи на уроках мови в умовах Тернопільського регіону. Визначено місце і значення впровадження літературного краєзнавства на уроках мови; окреслено основні напрямки краєзнавчої роботи вчителя-словесника; створено список літератури для використання у краєзнавчій роботі за кожним напрямом діяльності. Укладено дидактичний матеріал у вигляді карток для учнів п’ятого класу з урахуванням змісту чинної програми.
Обоснованы содержание и пути реализации краеведческой работы на уроках языка в условиях Тернопольского региона. Определены место и значение внедрения литературного краеведения на уроках языка; очерчено основные направления краеведческой работы учителя-словесника; создан список литературы для использования в краеведческой работе за каждым направлением деятельности. Разработан дидактический материал в виде карточек для учеников пятого класса с учетом содержания действующей программы.
The content and ways of realization of country study work at the language classes in the conditions of the Ternopil region are grounded. The place and significance of literature country study at language classes have been determined; the main directions of the philologists’ country study work have been suggested; a reference list for country study work in different directions has been created. Teaching materials in the form of cards for the fifth form pupils, taking into consideration the content of the current curriculum, have been compiled.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1834
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Burda.pdf312,1 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.