Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1837
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСимоненко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2012-03-28T10:02:55Z-
dc.date.available2012-03-28T10:02:55Z-
dc.date.issued2012-01-
dc.identifier.citationСимоненко, Т. В. Мультимедіа як дидактичний засіб формування мовнокомунікативної компетентності студентів філологічних факультетів / Т. В. Симоненко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 1. – С. 61-66.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1837-
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальній проблемі лінгводидактики вищої школи, а саме питанню про місце та роль мультимедіа технологій у процесі формування мовнокомунікативної компетентності студентів філологічних факультетів. У науковій студії розглядаються методи і прийоми роботи з мультимедіа технологіями у системі дисциплін з методики викладання української мови, вказуються проблемні зони використання інноваційних технічних засобів стосовно набуття професійних знань, умінь і навичок студентів філологічних факультетів.uk_UA
dc.description.abstractСтатья посвящена актуальной проблеме лингводидактики высшей школы, а именно вопросу о месте и роли мультимедиа технологий в процессе формирования коммуникативной компетентности студентов филологических факультетов. В научной студии рассматриваются методы и приёмы работы с мультимедиа технологиями в системе дисциплин по методике преподавания украинского языка, указываются проблемные зоны использования инновационных технических средств относительно приобретения профессиональных знаний, умений и навыков студентов филологических факультетов.uk_UA
dc.description.abstractThe article is dedicated to the actual problem linguodidactics high school, namely the question of the place and role of multimedia technologies in the process of forming communicative competence of students of philological faculties. In the scientific studio considered the methods and techniques for working with multimedia technology in the disciplines on teaching the Ukrainian language, and indicated problem areas using innovative technical means for the acquisition of professional knowledge and skills of students of philological faculties.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectмовнокомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectдидактичні засобиuk_UA
dc.subjectмультимедіа технологіїuk_UA
dc.titleМультимедіа як дидактичний засіб формування мовнокомунікативної компетентності студентів філологічних факультетівuk_UA
dc.title.alternativeМультимедиа как дидактическое средство формирования коммуникативной компетентности студентов филологических факультетовuk_UA
dc.title.alternativeMultimedia as a didactic means of forming communicative competence of students of philological facultiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Sumonenko.pdf272,32 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.