Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1837
Назва: Мультимедіа як дидактичний засіб формування мовнокомунікативної компетентності студентів філологічних факультетів
Інші назви: Мультимедиа как дидактическое средство формирования коммуникативной компетентности студентов филологических факультетов
Multimedia as a didactic means of forming communicative competence of students of philological faculties
Автори: Симоненко, Тетяна Володимирівна
Бібліографічний опис: Симоненко, Т. В. Мультимедіа як дидактичний засіб формування мовнокомунікативної компетентності студентів філологічних факультетів / Т. В. Симоненко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 1. – С. 61-66.
Дата публікації: січ-2012
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: компетентність
мовнокомунікативна компетентність
дидактичні засоби
мультимедіа технології
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено актуальній проблемі лінгводидактики вищої школи, а саме питанню про місце та роль мультимедіа технологій у процесі формування мовнокомунікативної компетентності студентів філологічних факультетів. У науковій студії розглядаються методи і прийоми роботи з мультимедіа технологіями у системі дисциплін з методики викладання української мови, вказуються проблемні зони використання інноваційних технічних засобів стосовно набуття професійних знань, умінь і навичок студентів філологічних факультетів.
Статья посвящена актуальной проблеме лингводидактики высшей школы, а именно вопросу о месте и роли мультимедиа технологий в процессе формирования коммуникативной компетентности студентов филологических факультетов. В научной студии рассматриваются методы и приёмы работы с мультимедиа технологиями в системе дисциплин по методике преподавания украинского языка, указываются проблемные зоны использования инновационных технических средств относительно приобретения профессиональных знаний, умений и навыков студентов филологических факультетов.
The article is dedicated to the actual problem linguodidactics high school, namely the question of the place and role of multimedia technologies in the process of forming communicative competence of students of philological faculties. In the scientific studio considered the methods and techniques for working with multimedia technology in the disciplines on teaching the Ukrainian language, and indicated problem areas using innovative technical means for the acquisition of professional knowledge and skills of students of philological faculties.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1837
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sumonenko.pdf272,32 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.