Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18385
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЗінків, І. Я.-
dc.date.accessioned2021-04-12T16:20:32Z-
dc.date.available2021-04-12T16:20:32Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗінків І. Я. Бандури василя Герасименка: від «Львів’янки» до харківської бандури // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 2. C. 120–125.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18385-
dc.description.abstractУ статті розглянуто еволюцію поглядів видатного бандурного майстра сучасності Василя Явтуховича Герасименка на розвиток різних типів академічної бандури – київського та харківського. Показано зв’язок ранніх інструментів майстра з діатонічними львівськими бандурами 1920-х–1940-х років (К. Місевич та ін.). Досліджено становлення «Львів’янок» від інструментів з довбаним корпусом і діатонічним звукорядом – до інструментів з клепковою (сегментною) основою спідняка з напів-, суцільно- та подвійнодіатонічним строєм. Охарактеризовано пошуки майстра у сфері конструювання харківської бандури.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрена эволюция взглядов выдающегося бандурного мастера современности Василия Явтуховича Герасименко на развитие различных типов академической бандуры – киевского и харьковского. Показана связь ранних инструментов мастера с диатоническими львовскими бандурами 1920-х–1940-х годов (К. Мисевич и др.). Исследовано становление «Львовянок» от инструментов с долбленным корпусом и диатоническим звукорядом – к инструментам на сегментной основе нижней части резонаторного корпуса с полу-, сплошным и дваждыдиатоническим строем. Охарактеризованы поиски мастера в области конструирования харьковской бандуры.uk_UA
dc.description.abstractThe article is dedicated to the famous bandura craftsman’s of today Vasyl’ Herasymenko’s regards evolution on development of the two different types of academic Bandura – Kyiv type and Kharkiv type. A link is shown between the craftsman’s early instruments and the diatonic Lviv Banduras of 1920–1930 s. (K. Misevytch and others). This article reviews the incipience of Lviv Banduras from the dug-out resonator box and diatonic scale instruments up to instruments having a segmented resonator box with semi-, integrally-, and double diatonic tuning. The craftsman’s research in the area of the Kharkiv Bandura designing is characterized.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectбандураuk_UA
dc.subjectВ. Герасименкоuk_UA
dc.subject«Львів’янка»uk_UA
dc.subjectбандури харківського типуuk_UA
dc.subjectбандураuk_UA
dc.subjectВ. Герасименкоuk_UA
dc.subject«Львовянка»uk_UA
dc.subjectбандуры харьковского типаuk_UA
dc.subjectbandurauk_UA
dc.subjectV. Herasymenkouk_UA
dc.subjectLviv bandurauk_UA
dc.subjectKharkiv bandurauk_UA
dc.titleБандури василя Герасименка: від «Львів’янки» до харківської бандуриuk_UA
dc.title.alternativeБандуры Василия Герасименко: от «Львовянки» к харьковской бандуреuk_UA
dc.title.alternativeVASYL HERASYMENKO’ BANDURA : FROM «LVIVYANKA» TO KHARKIV STYLE BANDURAuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2013. № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ZІNKIV.pdf209,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.