Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1838
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКлимова, Катерина Яківна-
dc.date.accessioned2012-03-28T10:09:05Z-
dc.date.available2012-03-28T10:09:05Z-
dc.date.issued2012-01-
dc.identifier.citationКлимова, К. Я. Формування мовнокомунікативної професійної компетентності студента як креативної особистості в умовах навчального середовища / К. Я. Климова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 1. – С. 66-72.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1838-
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття креативності у площині проблеми формування мовнокомунікативної професійної компетентності майбутніх учителів. Автор послідовно доводить думку про те, що створення у педагогічному виші навчального середовища, яке відповідає вимогам сучасної вищої освіти, є обов’язковою умовою формування креативності студентів у ході науково-дослідної, індивідуально-самостійної навчальної роботи з української мови. При цьому інтелектуальна та матеріальна складові навчального середовища повинні бути взаємовідповідними.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматривается понятие креативности в контексте проблемы формирования коммуникативной языковой профессиональной компетентности будущих учителей. Автор последовательно доказывает, что создание в педагогическом вузе среды обучения, соответствующей требованиям современного высшего образования, является обязательным условием формирования креативности студентов в ходе научно-исследовательской, индивидуально-самостоятельной учебной работы по украинскому языку. При этом интеллектуальная и материальная составляющие среды обучения должны взаимно соответствовать.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the notion of creativity as the problem component of formation of language communicative professional competence among prospective teachers. Keeping in mind intellectual and material sides of educational environment, the author proves that creating educational environment at pedagogical higher educational establishments is vital in forming creativity among the students in the course of their research and individual work at Ukrainian.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectмовнокомунікативна професійна компетентність майбутнього вчителяuk_UA
dc.subjectнавчальне середовищеuk_UA
dc.subjectструктурні компоненти навчального середовищаuk_UA
dc.subjectсуб’єктно-діяльнісне навчанняuk_UA
dc.titleФормування мовнокомунікативної професійної компетентності студента як креативної особистості в умовах навчального середовища педагогічного вузуuk_UA
dc.title.alternativeФормирование коммуникативной языковой профессиональной компетентности студента как креативной личности в условиях среды обучения в педагогическом вузеuk_UA
dc.title.alternativeThe formation of language communicative professional competence among the students, as creative individuals, in terms of educational environment at higher pedagogical educational establishmentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Klumova.pdf283,3 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.