Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1838
Назва: Формування мовнокомунікативної професійної компетентності студента як креативної особистості в умовах навчального середовища педагогічного вузу
Інші назви: Формирование коммуникативной языковой профессиональной компетентности студента как креативной личности в условиях среды обучения в педагогическом вузе
The formation of language communicative professional competence among the students, as creative individuals, in terms of educational environment at higher pedagogical educational establishments
Автори: Климова, Катерина Яківна
Бібліографічний опис: Климова, К. Я. Формування мовнокомунікативної професійної компетентності студента як креативної особистості в умовах навчального середовища / К. Я. Климова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 1. – С. 66-72.
Дата публікації: січ-2012
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: креативність
мовнокомунікативна професійна компетентність майбутнього вчителя
навчальне середовище
структурні компоненти навчального середовища
суб’єктно-діяльнісне навчання
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто поняття креативності у площині проблеми формування мовнокомунікативної професійної компетентності майбутніх учителів. Автор послідовно доводить думку про те, що створення у педагогічному виші навчального середовища, яке відповідає вимогам сучасної вищої освіти, є обов’язковою умовою формування креативності студентів у ході науково-дослідної, індивідуально-самостійної навчальної роботи з української мови. При цьому інтелектуальна та матеріальна складові навчального середовища повинні бути взаємовідповідними.
В статье рассматривается понятие креативности в контексте проблемы формирования коммуникативной языковой профессиональной компетентности будущих учителей. Автор последовательно доказывает, что создание в педагогическом вузе среды обучения, соответствующей требованиям современного высшего образования, является обязательным условием формирования креативности студентов в ходе научно-исследовательской, индивидуально-самостоятельной учебной работы по украинскому языку. При этом интеллектуальная и материальная составляющие среды обучения должны взаимно соответствовать.
The article deals with the notion of creativity as the problem component of formation of language communicative professional competence among prospective teachers. Keeping in mind intellectual and material sides of educational environment, the author proves that creating educational environment at pedagogical higher educational establishments is vital in forming creativity among the students in the course of their research and individual work at Ukrainian.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1838
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Klumova.pdf283,3 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.