Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18394
Назва: Творчість Тетяни Галькун як відображення кордоцентричного світовідчуття
Інші назви: Творчество Татьяны Галькун как отображение кордоцентрического мироощущения
THE REFLECTION OF THE CORDOCENTRICAL ATTITUDE IN TATIANA HALKUN’S WORKS
Автори: Степанчук, Т. А.
Бібліографічний опис: Степанчук Т. А. Творчість Тетяни Галькун як відображення кордоцентричного світовідчуття // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. № 2. C. 169–174.
Дата публікації: 2013
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: кордоцентризм
творчість
волинська художниця
відчуття краси
сердечність
естетико-стильове вирішення
семантика
кордоцентризм
творчество
волынская художница
чувство красоты
сердечность
эстетико-стилевое решение
семантика
cordocentrism
creativity
Volyn artist
sense of beauty
warmth
aesthetic and stylistic solutions
semantic
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено риси кордоцентричного світовідчуття народної художниці України Тетяни Галькун, авторки понад 600 живописних полотен, у тому числі циклу «Щезаюче Полісся». Стверджено, що кордоцентризм як національно-ментальна тенденція виявляється в живописній спадщині художниці у розмаїтих гранях, що сягають сковородинського «інтуїтивного осягнення» і «радості серця».
В статье исследовано особенности кордоцентрического мироощущения народной художницы Украины Татьяны Галькун, автора более 600 живописных полотен, в том числе цикла «Исчезающее Полесье». Утверждено, что кордоцентризм как национально-ментальная тенденция проявляется в живописном наследии художницы в разнообразных гранях, достигающих сковородинского «интуитивного постижения» и «радости сердца».
In this article the features of cordocentrism attitude of folk artist of Ukrainian Tatyana Galkun are considered, she is author of more than 600 paintings, including the series «The Vanishing Polissia». We can confirm that cordocentrism as a national mental trend is displayed in the picturesque heritage of artist also in many different facets that reach Skovoroda’s «intuitive understanding» and «the joy of the heart».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18394
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2013. № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
STEPANCHUK.pdf321,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.