Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18406
Назва: Задача як засіб формування логічної складової математичної компетентності учнів базової школи
Інші назви: THE PROBLEM AS A FORM OF FORMATION OF THE LOGICAL MATERNAL COMPATIBILITY OF BASIC SCHOOL SCHOOLS
Автори: Бачинська, Р. С.
Бібліографічний опис: Р. С. Бачинська Задача як засіб формування логічної складової математичної компетентності учнів базової школи // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. праць. 2018. Вип. 51. С. 29 – 33.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: математична компетентність
логічна складова математичної компетентності
функції задач
задачі на доведення
задачі на дослідження
mathematical competence
a logical component of mathematical competence
functions of mathematical problems
mathematical problems with proofs
mathematical problems with research
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто класифікацію задач та їх основні функції. Виділено систему компонентів логічної складової математичної компетентності. Обґрунтовано, що методично грамотна організація процесу розв’язування задач на доведення та дослідження на уроках алгебри та геометрії створює ефективні умови для формування умінь обґрунтовувати судження, висувати гіпотези, знаходити і використовувати аргументи, встановлювати логічні зв'язки та закономірності, аналізувати та робити логічні висновки з отриманих результатів; формування та розвитку логічного мислення, а як результат – формування логічної складової математичної компетентності учнів.
The article deals with the classification of mathematical problems and their main functions. The system of a logical component of mathematical competence is highlighted. It is substantiated that methodical competent organization of the process of solving mathematical problems with proofs and research in algebra and geometry curricula creates effective conditions for the formation of abilities to substantiate judgments, to put forward hypotheses, to find and use arguments, to establish logical connections and regularities, to analyze and to draw logical conclusions from the obtained results; the formation and development of logical thinking, and as a result – the formation of pupils' logical component of mathematical competence. Methodically competent use of tasks for the proof and research during the study of algebra and geometry contributes not only to better assimilation of material, but also the ability to establish logical connections, to draw logical conclusions from the results obtained, to establish regularities, to develop logical thinking. Specially constructed by the teacher, the process of solving problems of proof and research has significant opportunities for the formation of the logical component of mathematical competence of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18406
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
milian_r_3.pdf265,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.