Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1844
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБілоусова, Ярослава Володимирівна-
dc.date.accessioned2012-03-28T10:50:37Z-
dc.date.available2012-03-28T10:50:37Z-
dc.date.issued2012-01-
dc.identifier.citationБілоусова, Я. В. Активізація мовленнєвої діяльності студентів методом творчих завдань і вправ / Я. В. Білоусова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 1. – С. 104-108.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1844-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано роль активних методів навчання у вихованні мовленнєвої культури студентів-гуманітаріїв вищих навчальних закладів на заняттях з курсу «Основи культури мовлення». Подано творчі завдання і вправи (комунікативні ситуації, тести, міні-твори, теми промов, концепції виступів), які відповідають основним мовленнєвим законам і сприяють активізації навчальної діяльності студентів, здійсненню міжпредметних зв’язків у вузівському процесі.uk_UA
dc.description.abstractВ статье проанализировано роль активных методов обучения в воспитании речевой культуры студентов-гуманитариев высших учебных заведений на занятиях курса «Основы культуры речи». Подаются творческие задания и упражнения (коммуникативные ситуации, тесты, мини-произведения, темы речей, концепции выступлений), которые отвечают основным речевым законам и способствуют активизации учебной деятельности студентов, осуществлению межпредметных связей в вузовском процессе.uk_UA
dc.description.abstractThe role of active teaching methods in the education of speech culture in humanities students of high schools has been analyzed in the article. In particular the role-playing and business games at the final sessions of the course «Fundamentals of culture of speech» are considered. Creative tasts and exercises (communicative situations, tests, mini-compositions, speech themes and conceptions), which correspond to main speech laws and favour students’ studying process, realization of inter-subject relations in university process, are given.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectтворчі завдання і вправиuk_UA
dc.subjectактивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectмовленнєва культураuk_UA
dc.subjectрольові ігриuk_UA
dc.titleАктивізація мовленнєвої діяльності студентів методом творчих завдань і вправuk_UA
dc.title.alternativeАктивизация речевой деятельности студентов методом творческих заданий и упражненийuk_UA
dc.title.alternativeActivation of speech activity of students by the method of creative tasks and exercicesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Biloysova.pdf243,45 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.