Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1844
Назва: Активізація мовленнєвої діяльності студентів методом творчих завдань і вправ
Інші назви: Активизация речевой деятельности студентов методом творческих заданий и упражнений
Activation of speech activity of students by the method of creative tasks and exercices
Автори: Білоусова, Ярослава Володимирівна
Бібліографічний опис: Білоусова, Я. В. Активізація мовленнєвої діяльності студентів методом творчих завдань і вправ / Я. В. Білоусова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 1. – С. 104-108.
Дата публікації: січ-2012
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: творчі завдання і вправи
активні методи навчання
мовленнєва культура
рольові ігри
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано роль активних методів навчання у вихованні мовленнєвої культури студентів-гуманітаріїв вищих навчальних закладів на заняттях з курсу «Основи культури мовлення». Подано творчі завдання і вправи (комунікативні ситуації, тести, міні-твори, теми промов, концепції виступів), які відповідають основним мовленнєвим законам і сприяють активізації навчальної діяльності студентів, здійсненню міжпредметних зв’язків у вузівському процесі.
В статье проанализировано роль активных методов обучения в воспитании речевой культуры студентов-гуманитариев высших учебных заведений на занятиях курса «Основы культуры речи». Подаются творческие задания и упражнения (коммуникативные ситуации, тесты, мини-произведения, темы речей, концепции выступлений), которые отвечают основным речевым законам и способствуют активизации учебной деятельности студентов, осуществлению межпредметных связей в вузовском процессе.
The role of active teaching methods in the education of speech culture in humanities students of high schools has been analyzed in the article. In particular the role-playing and business games at the final sessions of the course «Fundamentals of culture of speech» are considered. Creative tasts and exercises (communicative situations, tests, mini-compositions, speech themes and conceptions), which correspond to main speech laws and favour students’ studying process, realization of inter-subject relations in university process, are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1844
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Biloysova.pdf243,45 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.