Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18473
Название: «TO BE CONTINUED»: сіквели роману Джейн Остін «Гордість та упередження»
Авторы: Філоненко, Софія
Библиографическое описание: Філоненко С. «TO BE CONTINUED»: сіквели роману Джейн Остін «Гордість та упередження» // Studia Methodologica. Тернопіль ; Кєльце : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. Вип. 50. С. 5-12.
Дата публикации: 2020
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключевые слова: sequel
post-texts
Jane Austen
intertextuality
Austenverse
сіквел
пост-тексти
Джейн Остін
інтертекстуальність
«Всесвіт Остін»
sequel
post-teksty
Jane Austen
intertekstualność
“Austenverse”
Краткий осмотр (реферат): The article analyzes the sequels to Jane Austen's novels as a phenomenon of popular literature and culture. Secondary, or post-texts, completions, remakes, sequels, meshup-novels, are added to the original ones. These works are addressed to the community of “Janeits” and are designed for their familiarity with the original texts. The article traces the stages of writing Austen sequels, their varieties, sequels are considered as secondary texts that make up the “Austenverse” (Austin's universe). The sequels to Jane Austen's “Pride and Prejudice”: by Colleen McCullough's “The Independence of Miss Mary Bennet” (2008) and Phyllis Dorothy James' “Death Comes to Pemberley” (2011) were analyzed. It is noted that in both works there is a modernization of the artistic world of the original novel, its saturation with elements of detective, gothic, adventurous stories, which in a new way shapes the genre. The authors of the sequels vary the plot of the original text, developing individual motifs and images.
У статті проаналізовано явище сіквелів до романів Джейн Остін як феномен популярної літератури і культури. Над оригінальними текстами надбудовуються вторинні, або пост-тексти: дописування, рімейки, продовження, мешап-романи. Ці твори адресовані спільноті «джейністів» і розраховані на їхню обізнаність із первинними текстами. У статті простежуються етапи написання сіквелів, їхні різновиди, сіквели розглядаються як вторинні тексти, складові «Austenverse» (Всесвіту Остін). Проаналізовано сіквели до роману «Гордість та Упередження» Джейн Остін: «Незалежність міс Мері Беннет» Колін Маккалоу (2008) і «Смерть приходить до Пемберлі» Філіс Дороті Джеймс (2011). Відзначається, що в обох творах відбувається модернізація художнього світу оригінального роману, насичення його елементами детективу, готичної, авантюрної історії, що по-новому моделює жанр. Авторки сіквелів варіюють сюжет оригінального тексту, розвиваючи окремі мотиви й образи.
W artykule są analizowane teksty-kontynuacje (sequel) powieści Jane Austen jako fenomenu literatury i kultury popularnej. Nad oryginalnymi podstawowymi tekstami powstajswoiste nadbudowy wtórnych tekstów lub post-tekstów: dodatki, przeróbki, kontynuacje, powieści mashup. Te utwory są skierowane do społeczności wielbicieli autorki („Janeaustenów”) oraz osób zapoznanych z podstawowymi tekstami. Autorka artykułu analizuje czas i etapy pisania sequeli i ich wariantywność. Sequeli są uważane za teksty wtórne, które składają się na „Austenverse” (wszechświat Austin). Przeanalizowano sequele “Dumy i uprzedzenia” Jane Austen: “Niezależność panny Mary Bennett” Colleen McCullough (2008) oraz “Śmierć przychodzi w Pemberley” Phyllis Dorothy James (2011). Autorka dochodzi do wniosku, że w obu pracach zmodernizowano świat przedstawiony w oryginalnej powieści, nasycając go elementami literatury detektywistycznej, gotyckiej i przygodowej, co przyczyniło się do modyfikacji gatunku. Autorzy kontynuacji zmieniają fabułę oryginalnego tekstu, kreując nowe motywy i obrazy.
Описание: DOI 10.25128/2304-1222.20.50.01
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18473
ISSN: 2304-1222
Располагается в коллекциях:Studia Methodologica. Вип. 50

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Filonenko.pdf451,93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.