Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18937
Название: Адаптація контенту відеоігор в процесі їх локалізації: перекладацький аспект
Авторы: Процишин, Тарас
Библиографическое описание: Процишин Т. Адаптація контенту відеоігор в процесі їх локалізації: перекладацький аспект // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. № 1 (16). С. 138-142
Дата публикации: 2019
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Научный руководитель: Головацька, Юлія Богданівна
Ключевые слова: локалізація
відеогра
переклад
адаптація
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню локалізації відеоігор як особливого виду перекладу. Визначено зв‘язок локалізації відеоігор із перекладознавством. Подано типологію текстів відеоігор. Здійснено перекладацький аналіз лексичних та стилістичних особливостей локалізації тексту відеогри.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18937
Располагается в коллекциях:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2019. № 1 (16)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
40_Protsyshyn.pdf109,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.