Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18937
Назва: Адаптація контенту відеоігор в процесі їх локалізації: перекладацький аспект
Автори: Процишин, Тарас
Бібліографічний опис: Процишин Т. Адаптація контенту відеоігор в процесі їх локалізації: перекладацький аспект // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. № 1 (16). С. 138-142
Дата публікації: 2019
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Науковий керівник: Головацька, Юлія Богданівна
Ключові слова: локалізація
відеогра
переклад
адаптація
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню локалізації відеоігор як особливого виду перекладу. Визначено зв‘язок локалізації відеоігор із перекладознавством. Подано типологію текстів відеоігор. Здійснено перекладацький аналіз лексичних та стилістичних особливостей локалізації тексту відеогри.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18937
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2019. № 1 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
40_Protsyshyn.pdf109,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.