Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19030
Title: Прагматика сучасного англомовного рекламного дискурсу сфери туризму
Authors: Шустик, Марія
Bibliographic description (Ukraine): Шустик М. Прагматика сучасного англомовного рекламного дискурсу сфери туризму // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. № 1 (17). С. 71-74
Issue Date: 2020
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Supervisor: Іванців, Орислава Володимирівна
Keywords: рекламний туристичний дискурс
реклама
прагматика
стратегія
тактика
Abstract: У статті досліджується прагматична спрямованість англомовного рекламного дискурсу сфери туризму та способи її вербальної реалізації.
The article investigates the pragmatic orientation of the modern English-language advertising tourism discourse and the ways of its verbal implementation.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19030
Appears in Collections:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2020. № 1 (17)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17_Shustyk.pdf83,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.