Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19030
Назва: Прагматика сучасного англомовного рекламного дискурсу сфери туризму
Автори: Шустик, Марія
Бібліографічний опис: Шустик М. Прагматика сучасного англомовного рекламного дискурсу сфери туризму // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. № 1 (17). С. 71-74
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Науковий керівник: Іванців, Орислава Володимирівна
Ключові слова: рекламний туристичний дискурс
реклама
прагматика
стратегія
тактика
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується прагматична спрямованість англомовного рекламного дискурсу сфери туризму та способи її вербальної реалізації.
The article investigates the pragmatic orientation of the modern English-language advertising tourism discourse and the ways of its verbal implementation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19030
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2020. № 1 (17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17_Shustyk.pdf83,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.