Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19031
Название: Відтворення емоційно-експресивної складової в політичних рекламних текстах
Авторы: Голич, Марія
Библиографическое описание: Голич М. Відтворення емоційно-експресивної складової в політичних рекламних текстах // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. № 1 (17). С. 75-78
Дата публикации: 2020
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Научный руководитель: Головацька, Юлія Богданівна
Ключевые слова: політичний дискурс
експресивність
політичний рекламний текст
переклад
емоції
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано наявність емоційно-експресивної складової в рекламних текстах політичного дискурсу, продемонстровано приклади сучасних політичних рекламних текстів із наявним у них емоційним складником, а також запропоновано варіанти їх перекладу.
In the article the presence of an emotionally expressive component in the advertising texts of political discourse is analised, the examples of the modern political advertisements with their emotional component are demonstrated, as well as the ways of their translation.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19031
Располагается в коллекциях:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2020. № 1 (17)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
18_Holych.pdf87,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.