Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19031
Назва: Відтворення емоційно-експресивної складової в політичних рекламних текстах
Автори: Голич, Марія
Бібліографічний опис: Голич М. Відтворення емоційно-експресивної складової в політичних рекламних текстах // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. № 1 (17). С. 75-78
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Науковий керівник: Головацька, Юлія Богданівна
Ключові слова: політичний дискурс
експресивність
політичний рекламний текст
переклад
емоції
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано наявність емоційно-експресивної складової в рекламних текстах політичного дискурсу, продемонстровано приклади сучасних політичних рекламних текстів із наявним у них емоційним складником, а також запропоновано варіанти їх перекладу.
In the article the presence of an emotionally expressive component in the advertising texts of political discourse is analised, the examples of the modern political advertisements with their emotional component are demonstrated, as well as the ways of their translation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19031
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2020. № 1 (17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18_Holych.pdf87,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.