Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19089
Название: Психологічні особливості формування навчально-стратегічної компетентності в говорінні студентів лінгвістичних спеціальностей
Авторы: Вітрова, Ольга
Библиографическое описание: Вітрова О. Психологічні особливості формування навчально-стратегічної компетентності в говорінні студентів лінгвістичних спеціальностей // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. № 1 (17). С. 106-108
Дата публикации: 2020
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Научный руководитель: Задорожна, І. П.
Ключевые слова: навчально-стратегічна компетентність
говоріння
студенти лінгвістичних спеціальностей
психічні процеси
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано психологічні особливості формування навчально-стратегічної компетентності в говорінні студентів лінгвістичних спеціальностей. Навчально-стратегічну компетентність в говорінні визначено як здатність студента, який вивчає іноземну мову, усвідомлено, ефективно та самостійно вивчати мову та управляти процесом іншомовного спілкування, а також здатності мовця компенсувати в ході розмови недостатність знань, навичок та вмінь, а також нестачу мовленнєвого досвіду. Встановлено необхідність врахування вікових особливостей розвитку процесів, необхідності зосередження уваги на розвитку пам’яті, мислення, уваги.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19089
Располагается в коллекциях:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2020. № 1 (17)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
26_Vitrova.pdf67,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.