Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1910
Назва: Підготовка майбутніх учителів до організації самовиховання учнів старших класів
Інші назви: Подготовка будущих учителей к организации самовоспитания учеников старших классов
The future teachers’ preparation to the organization of senior pupils’ self-education
Автори: Удич, Зоряна Ігорівна
Бібліографічний опис: Удич, З. І. Підготовка майбутніх учителів до організації самовиховання учнів старших класів / З. І. Удич // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 2. – С. 8-15.
Дата публікації: лют-2012
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: наставник
старшокласник
самовиховання
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано необхідність підготовки майбутніх учителів до організації самовиховання старшокласників. Окреслено функції вчителя-наставника учнів старших класів у самовихованні. Визначено та охарактеризовано визначальні елементи в структурі готовності майбутніх учителів організовувати самовиховне середовище для старшокласників: критерії, компоненти, показники та рівні.
Обоснована необходимость подготовки будущих учителей к организации самовоспитания старшеклассников. Обусловлены функции учителя-наставника учащихся старших классов в самовоспитании. Определены и охарактеризованы основные элементы структуры готовности будущих учителей к организации среды для самовоспитания старшеклассников: критерии, компоненты, показатели и уровни.
The necessity of future teachers’ preparation to the organization of senior pupils’ self-education is depicted. The functions of teacher-mentor of senior pupils in self-education are described. The determinant elements in the future teachers’ structure of readiness to organize a self-educational environment for the senior pupils are defined and characterized: criteria, components, indices and levels.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1910
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yduch.pdf295,21 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.