Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19117
Title: DIE EINSATZMODELLE DES INTERKULTURELLEN LERNENS IM DAF-UNTERRICHT MIT HETEROGENEN GRUPPEN
Authors: Кривко, Уляна
Bibliographic description (Ukraine): Кривко У/ DIE EINSATZMODELLE DES INTERKULTURELLEN LERNENS IM DAF-UNTERRICHT MIT HETEROGENEN GRUPPEN // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. № 1 (17). С. 130-135
Issue Date: 2020
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Supervisor: М’ясковський, Михайло Євстахович
Keywords: культура
міжкультурне навчання
міжкультурна компетенція
міжкультурна комунікація
критичний інцидент
модель айсбергу
стереотип
culture
intercultural learning
intercultural competence
intercultural communication
critical incident
iceberg model
stereotype
Abstract: У статті розглядаються основні моделі застосування компонентів міжкультурного навчання при викладанні німецької мови, як іноземної, етнічно– та соціально-неоднорідним групам студентів.
The article considers the main models of using the components of intercultural learning in teaching German as a foreign language, ethnically and socially heterogeneous groups of students.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19117
Appears in Collections:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2020. № 1 (17)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33_Kryvko.pdf171,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.