Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19117
Назва: DIE EINSATZMODELLE DES INTERKULTURELLEN LERNENS IM DAF-UNTERRICHT MIT HETEROGENEN GRUPPEN
Автори: Кривко, Уляна
Бібліографічний опис: Кривко У/ DIE EINSATZMODELLE DES INTERKULTURELLEN LERNENS IM DAF-UNTERRICHT MIT HETEROGENEN GRUPPEN // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. № 1 (17). С. 130-135
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Науковий керівник: М’ясковський, Михайло Євстахович
Ключові слова: культура
міжкультурне навчання
міжкультурна компетенція
міжкультурна комунікація
критичний інцидент
модель айсбергу
стереотип
culture
intercultural learning
intercultural competence
intercultural communication
critical incident
iceberg model
stereotype
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються основні моделі застосування компонентів міжкультурного навчання при викладанні німецької мови, як іноземної, етнічно– та соціально-неоднорідним групам студентів.
The article considers the main models of using the components of intercultural learning in teaching German as a foreign language, ethnically and socially heterogeneous groups of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19117
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2020. № 1 (17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33_Kryvko.pdf171,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.