Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19123
Title: USING OF FAIRY TALES ON ENGLISH LESSONS IN PRIMARY SCHOOL
Authors: Кульбаба, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Кульбаба І. USING OF FAIRY TALES ON ENGLISH LESSONS IN PRIMARY SCHOOL // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. № 1 (17). С. 143-147
Issue Date: 2020
Publisher: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Supervisor: Зубрик, Андріана Романівна
Keywords: fairy tales
creative methods
communicative approach
lexical competence
Abstract: The use of fairy tales in the study of English provides many opportunities: the creation of stimulating situations in English lessons; use of visualization tools; implementation of the principle of individual approach to each student; ensuring conditions of control; creating conditions for the development of self-control skills; mobilization of internal resources and students’ abilities; performing different types of exercises with all students simultaneously.
Використання казок при вивченні англійської мови надає багато можливостей: створення стимулюючих ситуацій на уроках англійської мови; використання засобів візуалізації; реалізація принципу індивідуального підходу до кожного учня; забезпечення умов контролю; створення умов для розвитку навичок самоконтролю; мобілізація внутрішніх ресурсів та здібностей учнів; виконуючи різні типи вправ з усіма учнями одночасно.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19123
Appears in Collections:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2020. № 1 (17)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36_Kulbaba.pdf97,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.