Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19146
Назва: Збереження емоційної стійкості педагогів в умовах інклюзивної освіти
Автори: Вишньовський, В. В.
Бібліографічний опис: Вишньовський В. В. Збереження емоційної стійкості педагогів в умовах інклюзивної освіти // Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності : збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції : у 2 ч. (м. Тернопіль, 11-12 квітня 2019 р.). Тернопіль : Тайп, 2019. Ч. 1. С. 86–88.
Дата публікації: 11-кві-2019
Видавництво: Тайп
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19146
Розташовується у зібраннях:Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vyshnovskyi.pdf1,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.