Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1914
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЧайка, Володимир Мирославович-
dc.date.accessioned2012-04-04T11:53:11Z-
dc.date.available2012-04-04T11:53:11Z-
dc.date.issued2012-02-
dc.identifier.citationЧайка, В. М. Проблеми змісту підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до інноваційної педагогічної діяльності / В. М. Чайка // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 2. – С. 33-39.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1914-
dc.description.abstractНа основі аналізу наукової літератури, з’ясування специфіки діяльності вихователя дошкільного закладу визначено основні теоретичні підходи до структурування змісту його підготовки. Охарактеризовано основні принципи структурування навчального матеріалу дисциплін психолого-педагогічного циклу (системності, цілеспрямованості, прогностичності, технологічності, діагностичності, ранжування). Обґрунтовано підсистему методологічних, загальнотеоретичних, психолого-педагогічних і дидактико-технологічних знань і вмінь, які забезпечують здійснення інноваційної діяльності.uk_UA
dc.description.abstractНа основе анализа научной литературы, выяснения специфики деятельности воспитателя дошкольного учреждения определены основные теоретические подходы к структурированию содержания его подготовки. Охарактеризованы основные принципы структурирования учебного материала дисциплин психолого-педагогического цикла (системности, целеустремленности, прогнозируемости, технологичности, диагностичности, ранжирования). Обоснована подсистема методологических, общетеоретических, психолого-педагогических и дидактико-технологических знаний и умений, которые обеспечивают осуществление инновационной деятельности.uk_UA
dc.description.abstractAnalysis of scientific literature and specifics of kindergarten teachers’ activity has led to determining major theoretical approaches to structuring of kindergarten teachers’ training. The main principles of structuring of courses in Pedagogy and Psychology have been characterized. The subsystem of methodological, theoretical, psychological and pedagogical, didactic and technological subskills and skills to conduct innovational activity has been grounded.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectінноваційна педагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectпідготовка майбутніх вихователівuk_UA
dc.subjectдошкільний навчальний закладuk_UA
dc.subjectзміст підготовкиuk_UA
dc.titleПроблеми змісту підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до інноваційної педагогічної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeПроблемы содержания подготовки будущих воспитателей дошкольных учебных заведений к инновационной педагогической деятельностиuk_UA
dc.title.alternativeThe problems of content of the future kindergarten teachers’training to implement innovational pedagogical activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Chajka.pdf266,16 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.